Pred in poporodni pilates

Obdobje nosečnosti in rojstva novega življenja je prav posebno. Spodbuja se, da ženske ohranijo telesno aktivnost v času nosečnosti, saj z njo ohranjamo dobro počutje, izboljšamo počutje in rast ploda ter lajšamo nosečniške težave (utrujenost, bolečine v križu, oteklost nog, slaba telesna drža, itd.).

Z Nežkinim pilatesom za nosečke pripravljamo telo na vse spremembe, ki vas doletijo v času nosečnosti, prav tako pa se pripravljamo na sam porod. Sem usposobljena za vodenje vadbe v času nosečnosti –potrdilo sem pridobila preko Društva fizioterapevtov Slovenije, ki trenutno edini v Sloveniji izdaja uradna potrdila za vodenje vadbe v tem obdobju.

Nasvet:

Nosečnica, ki ima že pred časom nosečnosti, katero od zdravstvenih težav, oz. nosečnost ne poteka brez zapletov, se naj pred prvim obiskom vadbe posvetuje s svojim zdravnikom ali ginekologom.

Kaj pridobite?

Z rednimi treningi pilatesa med nosečnostjo, ohranjate svojo fleksibilnost in moč. Poudarek pa dajemo predvsem mišičnim skupinam, ki so v času nosečnosti bolj obremenjene in pa mišicam, ki jih pri drugih oblikah vadbe večinoma zanemarimo.  Prav tako kot pri rednem pilatesu tudi tukaj dajemo velik poudarek na dihanju in pravilnemu izvajanju vaj.

Preberi si tudi   http://www.nezkakoritnik.si/pilates-v-nosecnosti/

Po porodu je odvisno od vsake posameznice in njenega počutja, kdaj bo nadaljevala z vadbami. Splošno pravilo velja – če je vse v redu, se lahko vadbi pridruži po 6 tednih oz. po posvetu s svojim ginekologom. Vaje za mišice medeničnega dna je priporočljivo izvajati takoj po porodu, saj se s tem pospeši regeneracija in celjenje celotnega območja.

Tudi poporodni pilates je prilagojen, saj se določenih vaj v prvem letu odsvetuje oz. jih ne izvajamo. Pripravi se poseben program vaj, s katerimi si posameznica povrne stabilnost in moč trupa. Prav tako upoštevamo vse druge pilates principe, ki ji pomagajo pri vsakdanjih opravilih (npr. drža pri dojenju, dvigovanju dojenčka, dvigovanju težkih predmetov itd.). Poleg navedenega  si z nadaljevanjem vadbe zagotovi predihanost telesa, boljše počutje in povečanje energije.

Preberi si mnenja strank, ki so tudi v času nosečnosti izvajale pilates.

Piši mi za prijavo na skupinsko vadbo oz. individualni trening.

#kerjehitimetihrbtenicofit