Po enem mesecu redne vadbe so bili vidni rezultati in po pol leta tudi spremenjena oblika telesa, sploh »strateškega« dela (v prevodu: zadnjica) in komplimenti na bazenu

Gibanje je nujno, če ob hitrem tempu želiš normalno funkcionirati. Pilates priporočam predvsem, ker je enostavno najboljša vadba za vse starosti, super za vse tiste, ki imajo kakršne koli zdravstvene omejitve ali pa pač samo za tiste, ki malo bolj radi »papamo« in se nam je tekom let nabral kakšen kilogram preveč Zakaj ravno pilates z Nežko? -ker me je naprej prepričala s tem, da mi je omogočila poskusno brezplačno vadbo, po sistemu »pridi, pa se prepričaj, če je to prava vadba zate« -ker so me prepričale ostale uporabnice, ki so govorile, da jim je pilates »spremenil« življenje;  priznam, po prvem obisku, sem malo zavijala z očmi in  bila zelo skeptična in sem celo Nežki odkrito povedala, da mi je vadba premalo zanimiva in dinamična (prej namreč goreča privrženka aerobike in kasneje zumbe)… Ko pa sem naslednji dan prvič v resnici »začutila« vse mišice v telesu, brez neprijetnega »muskelfibra«, sem se prepričala, da je to prava vadba zame -ker so bili že po enem mesecu redne vadbe vidni rezultati in po pol leta tudi spremenjena oblika telesa, sploh »strateškega« dela (v prevodu: zadnjica) in komplimenti na bazenu -ker se poleg kvalitetne vadbe v skupini zabavamo in tako pustimo službene in privat težave za seboj -ker nas je v letošnji sezoni presenetila s novo ponudbo Hiit pilates, po kateri se počutim res vrhunsko in »on the top of the world«; takih občutkov ti poleg pravih prijateljev in družine daje le malo stvari, vsekakor pa je pilates ena od teh, zato lahko strnem v eno besedo PRIPOROČAM! Slika prej in potem ni potrebna, naj vam samo moj nasmeh pove vse.
Tanja Lovrek

Vadba z Nežko je za vsakogar; tudi če ima kakšne težave, saj v tem primeru vaje prilagodi, da bi težave omilila ali se jim izognila

Na pilates sem začela hoditi pred 4 leti z namenom, da dopolnim svojo rekreacijo, ki je do tedaj zajemala samo anaerobno vadbo. Delo sede in v veliki meri za računalnikom je seveda veliko prispevalo k zakrčenosti in tudi manjši gibljivosti. Redna vadba (sploh odkar hodim 2 krat tedensko) se močno odraža tako pri počutju, gibljivosti in telesni drži. Prav tako ne velja pozabiti na vpliv ojačanega trupa na pravilno tehniko teka. Nadaljevanje te vadbe mi bo pomagalo ostati vitalna in »gibljiva« v zrelejših letih, ki prihajajo. Vsekakor pa tudi upam, da se bom s pilatesom izognila ali vsaj omilila težave s hrbtenico, ki so značilne za današnji način življenja. Vadba z Nežko je za vsakogar; tudi če ima kakšne težave, saj v tem primeru vaje prilagodi, da bi težave omilila ali se jim izognila. Posebej je potrebno še poudariti dobro energijo, veliko smeha med vadbo in tudi dodatnim druženjem. Zato nič oklevati, prijavi se!
Bojana Pleterski

Pred pilatesom sem poskusila kar nekaj vadb, vendar sem za vsako našla milijon izgovorov, zakaj jaz ne bi hodila na vadbe. Pilates pri Nežki pa ne bi zamenjala za nič na svetu

Pilates ali Nežka. Nežka ali pilates. Oboje. Preden sem začela hoditi na pilates, sem imela težave s hrbtenico in sem razmišljala, da bo treba obiskat zdravnika. Odkar obiskujem pilates so moje težave mnogo mnogo manjše. Pred pilatesom sem poskusila kar nekaj vadb, vendar sem za vsako našla milijon izgovorov, zakaj jaz ne bi hodila na vadbe. Pilates pri Nežki pa ne bi zamudila za nič na svetu. Všeč mi je sproščena vadba ob kateri se mnogokrat tudi veliko smejemo in pozabimo, da sploh telovadimo. Pilates bi priporočila vsem, ki imajo težave s hrbtenico in ki bi radi naredili kaj za svoje zdravje. Nežka in pilates sta zakon.
Darja Rožac

Vadba pilatesa mi omogoča, da za nekaj uric tedensko odklopim od vsakodnevnega stresa in si naberem nove energije, obenem pa dobro razmigam svoje telo.

Za pilates sem se odločila predvsem zato, ker sem želela odpraviti slabo držo in občasne bolečine v hrbtenici, pa tudi zato, da naredim nekaj zase, saj sem po dveh porodih dala sebe kar nekako na stranski tir. Vadba pilatesa mi omogoča, da za nekaj uric tedensko odklopim od vsakodnevnega stresa in si naberem nove energije, obenem pa dobro razgibam svoje telo. Opažam, da se mi drža postopoma izboljšuje, in da je moje telo bolj gibljivo, bolečin v hrbtenici več ni. Po končani vadbi se vedno dobro počutim in mislim, da k temu poleg vadbe same veliko prispeva tudi Nežkina podpora, njena pozitivna energija in sproščenost.
Jasmina Sanković

Menim, da bom s pomočjo pilatesa ohranjala splošno zdravje, dobro počutje in seveda gibalne sposobnosti ter z redno vadbo doprinesla k preprečevanju težav s hrbtenico, sklepi, dihanjem, itd.

Več let nazaj, preden sem začela obiskovati pilates, sem nenadoma ugotovila, da živim le še za službo in bore malo naredim zase in za svoje zdravje. Zavedala sem se, da moram nujno nekaj spremeniti. Iskala sem drugačno telovadbo, nekaj za telo in duha. Bila sem izčrpana – tako fizično, kot psihično, brez kondicije in polna kompleksov in izgovorov, češ da sem pri 50. letih že preveč stara in zakrnela, da bi lahko izboljšala koordinacijo, ravnotežje, dihanje, itd. Zaradi slabih prehranskih navad in premalo gibanja sem bila tudi težja, menila sem, da z mladimi, ki so vse športnice ne morem telovaditi, saj me bo sram, ko ne bom mogla kaj narediti. Po priporočilu sinove žene, ki je takrat hodila na vadbo k Nežki, sem se po daljšem »obotavljanju« le odpravila na uro pilatesa. Sprva se mi je vse zdelo malce čudno – dihanje, sopihanje, ki ga nisem mogla ujeti, pa seveda izvajanje vaj, moja okornost, pa…a sem vztrajala, začela opažati pozitivne učinke pri sebi in odhajala domov sproščena in zadovoljna. Postopoma sem si uspela rezervirati čas za moj pilates kar 2x tedensko in tako je še danes; za pilates imam rezerviran čas že vnaprej. Pilates mi je prinesel ogromno in je res vsestranski in za vsakogar, tako za ženske, kot za moške, za starejše, mlajše in nosečnice. S pomočjo pilatesa, vodje Nežke in pilatesk v moji skupini sem dobila najprej veselje do redne vadbenazaj zaupanje v svoje telesne sposobnosti, razvila gibčnost in gibalne sposobnosti, premagala težave s hrbtenico in zategnjenost vratu, razvila boljšo držo, ravnotežje, koordinacijo, se naučila pravilnega dihanja in pridobila na kondiciji, moči. V stikih z drugimi se imam lepo, prijetno, tako po vadbi, kot na naših pilates druženjih. Menim, da bom s pomočjo pilatesa ohranjala splošno zdravje, dobro počutje in seveda gibalne sposobnosti ter z redno vadbo doprinesla k preprečevanju težav s hrbtenico, sklepi, dihanjem, itd. Pilates bi priporočila vsakemu, saj verjamem, da bo prav vsakemu, ki se bo odločil zanj, spremenil življenje na bolje. Pilates povezuje generacije. Seveda  je zelo pomembno kakšen človek vodi pilates. Naša Nežka je čudovita vaditeljica – nežna, prijazna, a odločna, strokovna in odgovorna. Njene urice minejo v prijetnem vzdušju, njena razlaga je podkrepljena z nazornimi prikazi vaj, upoštevaje posameznika in podprta s popravki v kolikor je to potrebno ter pristnimi humornimi vložki.
Maja Božič

V času druge nosečnosti sem ves čas izvajala pilates, in sem se zato celotno nosečnost počutila odlično in ostala sem fit. Pilates sem obiskovala do konca nosečnosti.

Za pilates sem se odločila po prvi nosečnosti, ko sem se zavedla, da bi bilo dobro povrniti svoje telo v funkcionalno in ga hkrati še okrepiti, da bi bila kos vsakdanjim opravilom (dvigovanje otrok, vozičkanje, nošenje lupinice itd.). Pilates mi je všeč, ker ni tako kot npr. aerobika-norenje, hitenje, koreografija, je bolj umirjen, ampak vseeno na koncu čutiš vse mišice telesa. Z rednimi vadbami pilatesa sem ogromno pridobila: boljšo držo, gibljivost hrbtenice se mi je izboljšala, ojačala sem si medenično dno, kar je zelo pomembno po (zdaj že) dveh porodih. V času druge nosečnosti sem ves čas izvajala pilates, in sem se zato celotno nosečnost počutila odlično in ostala sem fit. Pilates sem obiskovala do konca nosečnosti. Še dan pred porodom sem naredila pilates urico. Zaradi moje službe in načina dela,  lahko pride do bolečin v hrbtenici in križu, tako da z rednim izvajanjem, preprečim oz. omilim bolečine. Prav tako pa tudi vsakemu, ki mi potoži o bolečinah v hrbtenici in križu, priporočam pilates. S pilatesom si zares dobro okrepimo in hkrati raztegnemo celo telo.
Maja R. Kupina

Meni je super, ker se vedno zelo dobro počutim po vadbi, tako fizično kot psihično in mi pomaga, da bolje funkcioniram v službi in na splošno.

Pilates je super ker te enostavno zasvojiko enkrat obvladaš vaje in razumeš bistvo, kaj ti pilates sploh da. Meni je super, ker se vedno zelo dobro počutim po vadbi, tako fizično kot psihično in mi pomaga, da bolje funkcioniram v službi in na splošno. Zadovoljna sem tudi ker nimam problemov s križem, kot jih ima marsikatera od mojih vrstnic. Pilates priporočam vsem, ki želijo narediti nekaj za svoje telo, pravilno držo in dobro počutje.
Jasmina Kozole

Izpostavila bi še enega od pozitivnih stranskih učinkov pilatesa…Ko enkrat okrepiš mišice medeničnega dna, so občutja pri posteljnih dogodivščinah še toliko intenzivnejša in prijetna

Ob današnjem tempu življenja ženske pogosto pozabimo nase. Predane smo službenim obveznostim, skrbi za družino, ob vsem tem pa smo nenehno izpostavljene stresu. Odločila sem se, da je že skrajni čas, da naredim nekaj zase, zato sem se pozanimala glede različnih vadb v okolici. Potrebovala sem vadbo, ob kateri se bom lahko umirila, poiskala sebe, obenem pa bi še naredila nekaj dobrega za svoje fizično zdravje. Namreč, po dveh porodih so mišice medeničnega dna oslabele, pojavila se je stresna inkontinenca. Zaradi vsakdanjega stresa, dvigovanja bremen in nerednega gibanja, pa se mi je občutno poslabšala telesna drža, s tem pa so se pojavile bolečine v hrbtenici in križuPri pilatesu se umirim, zadiham, se potrudim, da skoncentrirano in pravilno izvajam vaje, ki mi pomagajo k vsesplošnem boljšem počutju in odpravljanju  omenjenih tegob. Na sami vadbi pa se širi tako pozitivna energija, da se je veselim že zaradi nasmejanih obrazov vaditeljice kot tudi ostalih udeleženk. Prav lepo nam je skupaj… Izpostavila bi še enega od pozitivnih stranskih učinkov pilatesa… Ko enkrat okrepiš mišice medeničnega dna, so občutja pri posteljnih dogodivščinah še toliko intenzivnejša in prijetna.
A. Četrtič

Po enem letu rednega pilatesa nimam več težav v križnem delu hrbtenice, katere so se mi prej že pojavljale. Počutim se FIT, z več energije, bolj močno in v boljši kondiciji.

Zavedam se, da je telovadba in rekreacija dobra za zdravo telo in duha. Vedno sem rada hodila na rekreacijo, potem pa je prišlo obdobje, ko sem malo lenarila, nisem našla časa. V službi so mi sodelavke z navdušenjem pripovedovale o Nežki in njenem pilatesu, ki ga nisem poznala. Odločila sem se da poizkusim. Nežkine vaje so mi bile takoj všeč. So enostavne, vendar ob pravilnem dihanju (kar Nežka takoj opazi in opozarja), te »enostavne« vaje dosežejo svoj namen pri vseh mišicah naše hrbtenice, medenice, nog -> skratka tistega dela telesa, ki mu je vaja namenjena. Po enem letu rednega pilatesa nimam več težav v križnem delu hrbtenice, katere so se mi prej že pojavljale. Počutim se FIT, z več energije, bolj močno in v boljši kondiciji. Na pilates zelo rada hodim, saj je tam veliko pozitivne energije. Naj omenim, da po napornem dnevu, ko bi se ob osmih ulegla na kavč k počitku, z velikim veseljem raje odhitim na pilates in se domov vrnem prerojena, spočita. Pilates bi priporočala VSAKEMU!  Pilates je odlična telovadba za vse generacije. Presenečena sem, v kakšni formi so mlade nosečke in s kako kondicijo se vrnejo po porodu. Za mlade mamice je zelo pomembno, da krepijo svoje mišice, saj prenašanje dojenčka hitro vplivna na hrbtenico in z njo povezane bolečine. Ravno tako je odlična telovadba za ženske v zrelih letih, ker so vaje preproste, enostavne – svoje naredi pravilna tehnika dihanja in izvedba vaj. Pri Nežki mi je pilates všeč in ura mine hitro, da same ne vemo kdaj. Če smo pridne pa dobimo za nagrado še 5 minut »gratis« sproščanja. Zelo smo ji hvaležne!
Nada Železnik

Na pilates gledam kot na investicijo v svoje telo, da mi omogoča življenje, kot si ga želim živeti. Vadbo z Nežko priporočam vsakomur, ki želi izboljšati držo, odpraviti bolečine, si želi imeti oblikovano telo, potrebuje prilagoditve vaj.

Za pilates z Nežko sem se odločila, po priporočilu prijateljice. Zakaj pilates? Pred tem pilatesa nisem nikoli obiskovala, imam pa nekaj izkušenj z aerobiko, različnimi jogami, tekom in spinningom. Že prva vadba mi je bila všeč, po mojem mnenju so vaje nekoliko podobne jogi, le da vse počneš z napetimi mišicami, kar ima za posledico tudi viden učinek. Naj omenim, da so skupine pilatesa z Nežko manjše, v skupini se ti tako lahko Nežka individualno posveti, prav tako vajo prilagodi posebnostim in zmogljivostim tvojega telesa. Vadbo pa sestavi tako, da je vedno zanimivo, zaradi kombinacij vaj in njihovih nadgradenj, težavnost vaj pa stopnjuje s sezono. Za obiskovanje pilatesa sem se odločila, ker se mi je po dolgem sedenju pojavljala rahla bolečina v predelu hrbtenice. Že po nekaj obiskih se bolečina ni več pojavila. S pilatesom se mi je izboljšala držaoblikovalo teloizboljšala se mi je koordinacija, bolj sem ozavestila telo, prav tako se mi je izboljšala prekrvavitev, pridobila sem na mišični masiNapredek je hiter. Pilates gibe pa sem prenesla v uporabo pri vsakdanjih opravilih. Pilates mi omogoča sprostitev celotnega telesa. Na pilates gledam kot na investicijo v svoje telo, da mi omogoča življenje, kot si ga želim živeti. Vadbo z Nežko priporočam vsakomur, ki želi izboljšati držo, odpraviti bolečine, si želi imeti oblikovano telo, potrebuje prilagoditve vaj. Prav tako vadbo priporočam tistim, ki so naveličani dolgočasnih vadb, potrebujejo spodbudo za vadbo in med vadbo. Si želijo pravilnega prikaza vaj in popravkov. Nežka vaje pokaže, opiše, prilagodi prav tako med izvedbo same vaje popravlja vadeče do pravilne izvedbe. Med vadbo poskrbi za prijetno in pozitivno energijo in obilico smeha. Želim dodati, da nisem navdušena športnica, da se sama k vadbi težko spravim. Ustreza mi vadba v skupini, kjer se med seboj spodbujamo, smejimo in preprosto uživamo v vadbi.
Polona M.

Zaradi pilatesa imam sedaj manj bolečin v hrbtenici, boljše ravnotežje, ojačane trebušne mišice in seveda mišice medeničnega dna. Pri pilatesu sem se naučila predvsem pravilne drže.

Za pilates z Nežko sem se odločila, ker sem hotela predvsem ojačati hrbtne mišiče, zaradi bolečin, ki jih imam zaradi poškodbe hrbtenice. Najprej sem hodila 1x tedensko, vendar ni bilo v treh mesecih nobenega učinka, zato sem potem začela obiskovati pilates 2x tedensko in kar  hitro so se pokazali boljši rezultati. Zaradi pilatesa imam sedaj manj bolečin v hrbtenici, boljše ravnotežje, ojačane trebušne mišice in seveda mišice medeničnega dna. Pri pilatesu sem se naučila predvsem pravilne drže. Kadar čutim bolečine v hrbtenici, se hitro spravim v pilates držo in bolečina počasi pojenja. Pilates mi bo v nadaljnjem  življenju v smislu zdravja prinesel življenje brez bolečin v hrbtenici. Pilates z Nežko je zelo sproščen, tam se veliko nasmejimo in smo dekleta nekako povezane ena z drugo. Zato tisti, ki imate kakršne koli težave s hrbtenico ali z mišicami medenične dna, pri pilatesu z Nežko težave počasi izginjajo. Nežka ima tudi individualen pristop do vseh pilatesk. Če katera karkoli ne zmore, ji prilagodi vajo. Pilates z Nežko je ZAKON.
Valerija Z. Maver

Pilates je vsaj zame veliko več kot rekreacija, je način življenja. Moje delo včasih zahteva, da veliko časa stojim, velikokrat pa sem ves dan na nogah in “pilates razmišljanje” pomaga varčevati z energijo, vzdrževati lepo držo in preprečevati “musklfiber”.

Na pilates sicer hodim že 10 let, zadnjih 5 let pa hodim k Nežki. Od mojih prejšnjih vaditeljic se razlikuje po tem, da je vedno nasmejana, polna energije in novih idej, takoj si zapomni naša imena. Vsak obisk pilatesa je predvsem zaradi njenega osebnega pristopa ne samo dobra vadba in telesna sprostitev, ampak tudi večer s prijateljico :). Pilates je vsaj zame sicer veliko več kot rekreacija, je način življenja. Moje delo včasih zahteva, da veliko časa stojim, velikokrat pa sem ves dan na nogah in “pilates razmišljanje” pomaga varčevati z energijo, vzdrževati lepo držo in preprečevati “musklfiber”. Tudi v nosečnosti in po porodu mi je bil pilates za sprostitev in varna vadba, saj Nežka obvlada tudi pilates za nosečnice. Priporočam!!!
Ajda Železnik

Za pilates sem se odločila, ker sem si nameravala vzeti par mesecev za regeneracijo, brez teka, da si pozdravim poškodbe, učvrstim trup in ohranim moč.

Na pilates sem k  Nežki  prišla pred  4 leti, ko sem se na višku tekaške sezone ujela v začaran krog tekaških poškodb: vnetje Ahilove tetive, bolečina v  križu, boleče stopalo… Do tedaj sem sama doma , ko se je telo oglasilo, izvajala vaje za moč in  krepitev trupa, a nisem bila nikoli vztrajna, ker imam v sebi strast po gibanju zunaj, na svežem zraku. Za pilates sem se odločila, ker sem si nameravala vzeti par mesecev za regeneracijo, brez teka, da si pozdravim poškodbe, učvrstim trup in ohranim moč. Če ne bi bila   Bojana – tekaška prijateljica, tako vztrajna, bi verjetno  že v začetku obupala.  Odpor imam do vadbe v zaprtem prostoru in občutek sem imela, da ne delam nič, ker se do konca ure niti zasopla nisem.  Do tedaj nisem znala prisluhniti svojem telesu in gibov  uskladiti z dihanjem, jih izvajati počasi. Daleč od aerobike in teka, kjer sem vedno vse delala na polno.  Prepričal me je Nežkin profesionalni pristop.  Redno je preverjala pravilnost izvajanja gibov, nas vztrajno popravljala, razlagala pomen vaje, vzpodbujala. Prve tedne se ni zgodilo nič, nato  pa  sem  kar naenkrat občutila , da je moje telo postalo bolj sproščeno in gibljivo. Kot bi me vsakič  nekdo dobro premasiral. Ni se  več odzivalo z bolečino. Ponovno sem  lahko pričela s tekom ,  vadbo pilatesa pa sem  postopoma opustila, a zgodba s poškodbami se je ponovila.  Zadnja leta  tek  usklajujem s pilatesom . S pilatesom si učvrstim celo telo, predvsem pa  mišice trupa, kar deluje kot preventiva pri tekaških poškodbah. Vadba v  skupini  deklet z Nežko je igriva in prežeta  s pozitivno žensko energijo, kar je sprostitev tudi za dušo, ne samo telo. Zame je Nežka zakon!
Darja Preskar