HIIT Effect Pilates

Ni samo hit 🙂 , ampak je metabolična vadba s katero želimo usmeriti naš metabolizem v porabljanje maščobe in izgrajevanje mišične mase – CILJ je torej PREOBLIKOVANJE TELESA. Je vadba v kateri se upošteva pilates tehnika in pilates principi, močan powerhouse (center telesa – kar je bistvo vsega).
Vadba je enostavna, učinkovita in efektivna. VIŠNJA NA TORTICI HIIT EFFECT PILATESA je, da naše telo še 12-48 ur po končani vadbi PORABLJA MAŠČOBE.

Kako poteka vadba?
Vadba traja 30 min. V prve pol ure vadbe se v telesu zgodijo največje spremembe na ravni hormonov, vadba je v tem času najbolj učinkovita. Če vadimo dlje, se stanje hormonov stabilizira in učinek ni več tako močen, kot v prvih 30ih min. In ker je to visoko-intenzivni intervalni trening, je pol ure čisto dovolj. 🙂

Program je do podrobnosti premišljen, delamo s prostimi utežmi. Vadimo v intervalih, vsak vadeči vadi po svojih trenutnih zmožnostih in si vzame pavzo med vajami sam -> s takim načinom treninga je vadba prilagojena vsakemu posamezniku posebej. Kot inštruktorica pokažem vajo, potem pa popravljam izvedbo posameznika, da bo le-ta pravilna.

Vadba je primerna za MOŠKE in ŽENSKE, različnih fizičnih pripravljenosti.

PREIZKUSI SE V HIIT EFFECTU -> prvi TVOJ obisk  je BREZPLAČEN*.

*septembra in oktobra

Preveri urnik in me pred prvim obiskom kontaktiraj.

#kerjehitimetihrbtenicofit